0935604001461172781.jpg

Micimackó csoport

Mottónk :

 

Ők ma gyerekek..

Ha ma kihagyod az esti mesét, holnap már lehet,

hogy nem is kéri a lányod vagy a fiad.

Ha ma nem ülsz oda vele a társasjáték mellé,

előfordulhat, hogy a jövő héten már késő lesz.

 

Bemutatkozás
2011-11-26

Kedves Szülők!

 


Engedjék meg, hogy rövid bemutatkozásunkkal, s az általunk fontosnak tartott dolgok kiemelésével megkönnyítsük az Önök választását gyermekük óvodánkba lépésekor.

 

Csoportunk, mely a MICIMACKÓ nevet viseli vegyes (3-7 éves) életkorú gyermekekből áll. A csoportot ketten, - Farkas Károlyné, Babi és Husztiné Kiss Andrea - heti váltásban, kiscsoportos koruk óta, felmenő rendszerben vezetjük.

Az óvónői diplománk mellé mindketten szakdiplomát és szakvizsgát is szereztünk.

Néhány szó magunkról:

Farkas Károlyné, Babi

1979 óta dolgozom óvónőként. 2000-ben szereztem meg szakdiplomámat, így már fejlesztő óvodapedagógusként segíthetem az egyes területeken lemaradó, vagy éppen kiemelkedő képességekkel rendelkező gyermekek nevelését.

 

Husztiné Kiss Andrea

1988 óta dolgozom óvónőként. 1999-ben nyelv- és beszédfejlesztő pedagógus szakdiplomát szereztem. Úgy érzem, hogy ezt a végzettségemet a gyermekek óvodába lépésétől kezdve eredményesen tudom használni a nyelv- és beszédfejlesztés számos területén.

Szabó Mária csoportunk dajkája.

Mit tartunk fontosnak?

- A gyermek jól érezze magát a csoportunkban, személyisége sokoldalúan fejlődjön, képességei kibontakozhassanak.


- Az óvodáskor legfontosabb tevékenyégének a játékot tartjuk, melynek zavartalanságát rugalmas napirendünkkel igyekszünk megvalósítani. A játékba integrált tanulás során a komplexitást figyelembe véve fejlesztjük a gyermekeket.


- A szülőkkel való közös együttműködést, őszinte kapcsolattartást, a gyermekekkel kapcsolatos problémák közös megoldását.


- Az egyéni bánásmódot, a képességek illetve a fejlettség szerinti differenciálást.


- Óvodáskor végére az érzékelés, észlelés, figyelem, emlékezet, gondolkodás megfelelő fejlettségi szintjének elérését.


- Az óvodáskor megismerésére jellemző mozgásos, minden észlelési területre kiterjedő tapasztalatszerzést. Ennek érdekében alkalmazzuk a Komplex prevenciós óvodai program elemeit.


- A mozgásfejlesztés jelenti a különböző megismerő képességek és az idegrendszer megfelelő fejlődésének alapját. Ennek érdekében úgy szervezzük napjainkat, hogy óvodai testnevelés mellett a stadion tornára és az úszásra is jusson idő.

Miben tudunk többet nyújtani?

- A szakdiplománk által nyújtott ismeretek maximális kihasználásában.


- A mozgásfejlesztés érdekben heti egy alkalommal úszni visszük a gyermekeket, ahol úszóoktató vezetésével zajlanak a foglalkozások. Heti egy alkalommal tornázni visszük a gyerekeket a stadion tornacsarnokába.


- Rendszeresen látogatjuk a bábszínházi előadásokat.


- Múzeumba, könyvtárba és kiállításokra is el szoktunk látogatni.


- Évente több alkalommal szervezünk kirándulást, ahol a szülők is részt vehetnek. Célunk, hogy megismertessük és megszerettessük a gyermekekkel környezetünk és a természet szépségeit, s arra neveljük őket, hogy óvják, védjék ezek értékeit.


- A gyermeki kíváncsiságra építve, s lehetőségeinket kihasználva különböző látogatásokat szervezünk: pl. állatkert, mentőállomás, kenyérgyár, stb.
 

 

Köszönjük, hogy figyelmükkel megtiszteltek bennünket!